cornflakes + dark chocolate

In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful.

berdasarkan tajuk entry nie...
sedap kot...
bukan nak puji diri sendiri..
memang sedap...
selalu kita dengar orang buat cornflake madu...
tapi aku buat cornflake dark chocolate...
sorry la tak da gambar...
malu nak snap sebenarnya...


hitam teruk kot...
sebab guna dark chocolate..
kalau guna chocolate lain pon boleh..
guna jer yang ada kat rumah...
tak payah susah-susah nak pergi kedai beli barukan...hehehe


tapi aku tak galakkan guna dark chocolate la sebab terlalu hitam...
baik guna choclate susu tu...
lagi sedap rasanya...
tapi kat rumah aku ada dark chocolate jer, aku buat jer la..


 aku cairkan chocolate guna microwave jer...
hehehe
dark chocalate + minyak masak (minyak jagung sedap =) )
tu jer...
masuk dalam microwave..
seminit jer ok...
nant hangus lak...hehehe
kacau sampai sebati, pastu gaul dengan cornflake...
done!!

senang jer kan...
lepas nie pergi buat...
=)



that all...


thank you (^_^)

 

0 comments:

deDunia beBlog =)

Daisypath Friendship tickers