cakap-cakap =)

In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful.

semalam, 33 minit 35 saat bergayut...
hahahaha
dalam sejarah kot...
tak pernah bergayut lama-lama macam tu...
sat, bukan bergayut kat atas pokok ok, bergayut telephone...
hehehehe

yang pasti dia yang cakap banyak, dan aku hanya bertanya dan mengiyakan sahaja...
banyak story yang dia cerita kat aku...
suka sebenarnya bila ada orang nak kongsi cerita ngan kita...
terasa macam dihargai...
TERIMA KASIH =)



dan salah satu kelemahan aku, bila orang tu nak bagi tau sesuatu rahsia, aku tak akan bagi tau orang lain sebab aku cepat lupa...
dalam sehari tu dah boleh lupa apa yang kawan kita cakap...
tetapi, bila diungkit balik, kadang-kadang ingat la... heeee =D
tapi, rahsia, tetap rahsia...
mana boleh bagi tau orang kan....
untung la sapa yang bayak bagi tau rahsia kat aku...hahahaha
*terasa banyak rahsia yang kawan-kawan aku bagi tau aku, aku dah lupa...HAHAHAHA

tiada apa yang perlu diceritakan. kat dia..
kalau ada, dah makin lama la kami bergayut yer....
hahahahha
memandangkan dia yang cakap banyak, so aku juga dipaksa bercakap banyak nanti bila dia call lagi...
kau mampu?? hahahaha
aku tak mampu sebenarnya...
aku lebih suka menaip or menulis berbanding bercakap...
seriously, aku tak tipu....
itu diri aku....


ok, mengarut jer lebih..
so, yang tu jer aku nak bagi tau...
mesti korang menyesal baca entry nie...
hahahahaha =P


wasalam =)



*jangan tanya siapa "dia" tu =)
peace (^_^)V

2 comments:

deDunia beBlog =)

Daisypath Friendship tickers