dengan niat kerana-NYA, insyaALLAH kerja kita dipermudahkan oleh-NYA =)

alhamdulillah, akhirnya HSM System berjaya disiapkan....
huhuhuhu...
berkat kesungguhan yang deberikan oleh ALLAH swt kepada saya.... paksaan oleh BELIAU, akhirnya telah siap...walaupun sebelum nie liat sangat nak buat system...
sekarang nie dalam process nak siapkan final report and nak buat slide for final presentation kat arau nanti...



seriously, bila kita niat betul-betul nak buat sesuatu kerja tu, insyaALLAH kerja tu siap cepat...
sebelum nie, aku cukup malas nak siapkan system nie...
tapi, lepas aku niat dengan ikhlasnya buat sesuatu kerja nie kerana ALLAH, semua kerja aku jadi mudah...
ALLAH membantu aku dalam menyiapkan kerja aku...
ALLAHAMDULILLAH =)


so, lepas nie...sebelum buat sesuatu kerja, atau apa-apa ja, niat dalam hati kita, kita buat benda tu kerana ALLAH swt... ikhlas kerana-NYA....insyaALLAH, kerja kita dipermudahkan...
* peringatan untuk diri sendiri 

wasalam (^_^)

0 comments:

deDunia beBlog =)

Daisypath Friendship tickers